Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe.
Jaki jest koszt transportu ?
Koszt transportu jest uzależniony od wyboru kilku jego zmiennych. Aby sprawdzić koszt należy dodać przedmiot/y przyciskiem do koszyka, system automatycznie przeniesie na stronę koszyka i pokaże koszty. Wyjątkiem od powyższego jest transport indywidualny dotyczący nielicznych i największych zestawów. W takim przypadku koszt wyliczany jest indywidualnie na podstawie podanego adresu doręczenia. Adres można przesłać nam mailowo jeszcze przed złożeniem zamówienia, bądź podać go podczas składania zamówienia, a my na jego podstawie prześlemy wycenę. Zamówienie uważa się za przyjęte po akceptacji przesłanej oferty transportowej. Najczęściej jest to kwota między 300 a 500 zł.
Czy meble z naturalnego rattanu nadają się na zewnątrz ?
Typowo zewnętrznymi meblami ogrodowymi są te wykonywane z techno-rattanu, są one często produkowane z plastiku i metalu. Naturalne meble rattanowe, jak sama nazwa wskazuje, są naturalne i ich odporność na warunki atmosferyczne jest zdecydowanie mniejsza niż tych sztucznych. Nasze meble, te naturalne, są lakierowane i w warunkach pozbawionych opadów deszczów, mrozów i tym podobnych swobodnie mogą być wykorzystywane na zewnątrz. W okresie jesienno-zimowym meble powinny być przechowywane wewnątrz. Najlepiej meble w tych cięższych pogodowo okresach wykorzystywać meble wewnątrz, tworzą bowiem niesamowity, ciepły klimat.
Kiedy otrzymam meble ?
Prosimy podczas składania zamówienia koniecznie zwrócić uwagę na stan dostępności danego produktu. W zależności od jego stanu dostępności realizacja wysyłki będzie odpowiednio przebiegała. Wszystko jest prosto wyjaśnione w zakładce stany dostępności - ZOBACZ.
Czy na meble jest gwarancja ?
Tak, na wszystkie nasze pozycje jest 24 miesięczna gwarancja.
Czy mogę obejrzeć meble na żywo ?
Tak. Istnieje możliwość obejrzenia mebli na żywo po wcześniejszym umówieniu się. Docelowo jesteśmy sklepem internetowym, na życzenie jednak udostępniamy możliwość obejrzenia mebli na żywo. Umówić się należy telefonicznie bądź mailowo.
Czy mogę zmienić kolor ?
Nie. Oferowane przez nas meble są w pełni gotowe. Jeżeli jakiś produkt jest dostępny w więcej niż jednej barwie, będzie to widoczne bezpośrednio na karcie danego produktu, bądź dany produkt w innej wersji kolorystycznej będzie na liście produktów jako osobna pozycja sklepowa.
Czy mogę zamówić pojedynczy element zestawu ?
Z reguły tak, jest to jednak uzależnione od wielu składowych i nie zawsze możliwe. Domyślnie staramy się oferować zarówno całe komplety, jak i ich składowe, jako osobne pozycje sklepowe. Jeżeli zdarzyłoby się, że zainteresowanie dotyczy produktu nie udostępnionego do sprzedaży w pojedynkę, a jest on składową kompletu, prosimy o kontakt mailowy celem zweryfikowania możliwości zakupu.
W przesyłce nie było Faktury VAT ?
To żaden problem, poinformuj nas o tym mailowo, a wyślemy Ci wersje elektroniczną.
Czy podana data dostawy jest ostateczna ?
W przypadku zamówień z przypisaną do danego produktu datą dostawy należy przyjąć za pewne, że meble nie będą ani dużo wcześniej, ani dużo później niż data wskazana w statusie dostępności. Jest to jednak data orientacyjna, może się zmieniać w jedną bądź drugą stronę. Obecnie unikamy podawania dokładnych dat, a umieszczamy miesiąc dostawy, doprecyzowując ewentualnie czy będzie to początek, czy koniec wskazywanego miesiąca. Wynika to z wielu składowych procesu produkcyjnego, nad którymi nie mamy pełnej kontroli. Złożone zamówienie gwarantuje otrzymanie zamawianych produktów, najszybciej jak będzie to możliwe po dostawie. Po wejściu na nasze magazyny danej dostawy i w momencie gotowości do wysyłki danego zamówienia, kontaktujemy się ustalając szczegóły doręczenia.
Czy mogę prosić o dodatkowe zdjęcia ?
Nie wysyłamy dodatkowych zdjęć, wszystkie zdjęcia produktów są przez nas wykonywane i w pełni oddają wygląd mebli. Dodatkowo istnieje możliwości powiększenia zdjęć bezpośrednio z poziomu galerii, jak również z poziomu opisu. Pierwsze zdjęcie w opisie z reguły można kliknąć, wyświetli się wówczas w dużej rozdzielczości.
Produkt który chce zamówić ma przypisaną dostawę, jednak po dodaniu do koszyka system pokazuje, że jest 0 na stanie i nie pozwala złożyć zamówienia ?
Oznacza to, że wszystkie sztuki z danej dostawy zostały już sprzedane. W takim przypadku należy poczekać na dodanie do produktu nowej dostawy. Jeżeli system blokuje zamówienie po dodaniu do koszyka, nie przyjmowane są również na dany produkt żadne inne formy zamówienia, czy to drogą mailową, czy telefoniczną.
Czy jak zamówię produkty z tej samej serii z 2 różnych dostaw kolor będzie taki sam ?
Przy zamawianiu produktów z różnych dostaw istnieje ryzyko, że barwa może się nieznacznie różnić. Kolor rattanu najczęściej jest utrzymany w tej samej barwie, może się różnić delikatnie odcień poduszek. Dążymy do pełnej powtarzalności naszych produktów, jednak przy naturalnych materiałach jest to proces bardzo skompilowany i czasami zwyczajnie niemożliwy. W związku z powyższym, pomimo naszych nieustannych starań, istnieje ryzyko, że przy meblach z różnych dostaw barwa może się lekko różnić. Trzeba mieć to na uwadze.
Czy muszę sprawdzić meble w trakcie doręczenia ?
Ze względu na specyfikę wysyłki mebli nie wymagamy, aby meble sprawdzać w całości podczas doręczenia. Może to zająć zbyt dużo czasu, a kierowca doręczający z reguły jest ograniczony czasowo. Najważniejsze, aby w pierwszej kolejności sprawdzić przesyłkę z zewnątrz, czy nie są widoczne jakieś uszkodzenia. Jeżeli są, należy to zgłosić kierowcy doręczającemu, który powinien spisać protokół szkody. Jeżeli nie, na sprawdzenie mebli dajemy 24 godziny od momentu otrzymania. Można je sprawdzić w domu bądź w innym spokojnym miejscu. Gdyby okazało się, że cokolwiek jest niezgodne, konieczne jest natychmiastowe zgłoszenie tego drogą mailową.